今日係學校悶悶地..牙
細蚊尼排好似成日都要去罰企..-0-
不過上PE堂個陣,,,幾好玩牙!
打羽毛球...玩到咩哂""呵*
之後lunch..巧累牙,,成個人散哂咁
上最尾個3堂"好想訓Zzz]
放學之後..個個都要留堂嗰d
得返我同牙儀2個等佢地
唔知y又唔去牙(晃x2)度..又等埋佢地先
發覺我好好人..等佢地
哈,,,,讚自己tim..是但啦
跟著有樣野..))-
當時人最happy啦///
返到歸..咩左啦..
sweet,,,sweet哂啦啦>v<"
加油牙..wakaka*)
遲d同牙儀都要咁咁咁]]yeah!..#得既
放學個陣....我個班d人同我講左D野
都幾happy,,,-w-..ke
希望陸續有來啦//kai既me
....不過可能咁諗都正常既既既""^^
|