今日去唱k啦(我..牙儀..牙angel同yuki)..但3點幾先出咋
去到4點..個陣唔係幾想去嫁..
其實係因為冇time姐..最重要啦
我同牙bb本身諗著6點走嫁ma
點知唱唱下..有人入黎問我地要唔要buffet啦
跟著咪要囉..又肚餓牙ma個陣
今次要食返夠本..之前........又要咁多//"
食左極多野牙..巧濟牙..
又想嘔..牙angel個肚"ka
笑死啦..但又好得意..有左咩咁
食到8點先走,,
死啦..咁宴返home
但驚得黎又飽..
返到home啦..wakeke
俾人審左幾句..就冇事lu
仲問我食唔食野..好彩姐
難得lo..>V<"
今日又好玩..又唔駛俾人鬧"
Happy死lu..又令到我like............---牙儀講既
其實都可能係既..下次咩既話
再去啦..叫埋細蚊同坐齊啦梗係//
係時候..訓覺Zzzz..
好累牙..極牙..天日仲要去咩咩//
算啦..唔理啦!訓
|