今日牙儀......................好彩都,,
我同細蚊個陣巧擔心牙..
唉*]成班俾Miss張罰//個陣我寫緊野嫁ma
都冇吵,,都要俾人罰!
罰我地作文..千五字牙
我寧願抄書牙.....放左之後
陪牙儀返佢屋企..咩咩啦
搭完車返黎..去左〔晃〕度啦
玩玩下咩咩...牙細蚊同〔晃〕做左d野
極搞笑...佢地..我同牙儀都係度笑
之後佢地睇tv..都冇野嫁ma
牙細蚊..就講左d野,,笑死啦
跟著牙angel同yuki問我地咩事
我地唔講!wakeke
佢地都知啦後尾..其實係因為我講嫁
今日笑爆肚啦..雖然去左個度一陣姐
下次..再要係咁玩...haha**)
|