今日諗著去個度玩嫁ma//..跟著angel俾人罰個d啦
淑引俾個個牙伯留""唉...
我地就係度等angel..做尼樣整個樣
5點終於可以走啦..好彩(bb]都返左黎
之後都即刻上去......玩玩啦
後尾淑引都黎左"//由於牙儀想玩咩咩
就陪佢玩左一圈姐...跟著就即刻玩[...)
都玩得好happy...都唔知個陣已經6:45啦
即刻走..返屋企"\\
尼排都係咁.......日日上個度
好happy牙...比之前///////
ka]]-個個返到屋企都食野
餓死啦,,,,,,,,,,,,,,天日都要咁happy!>3<
|