今日嗰嗰都唔駛留堂個d..可以直接去個度(晃)啦
但由於個個都肚餓..都返屋企食野
我落到去..得淑引自己一個//
後尾叫左angel落黎啦//""
牙儀同細蚊仲未得...五點幾個陣先落黎
之後就極快行去..上到去
玩咩咩先.....只係玩一圈姐
跟著就係玩[xxx]啦""""極好玩牙
最尾個次..我同牙儀一齊捉人
佢地個個都笑我地/......................
是但啦....玩到成7點先返到屋企
哎呀.....未咩tim,,,,不過算啦
牙媽子係度都冇鬧到..ka**
好happy既一日!>w<""]
|