今日比牙儀打黎吵醒左..跟著就傾電話,,,
傾傾下..就打比angel..諗著去佢條仔home玩咩咩//
哈哈..*好yeah!]]
有得去玩啦""嚇死,,仲以為angel會.........
個陣搵唔到佢..好彩我..牙儀同淑引夠醒
去左佢條仔home..直接上去搵佢
原來angel同佢個fd..真係上左去
係angel執緊野,,唔記得左打黎
之後我地幾個成日就係個度玩
玩下咩咩....睇下碟""到最後我地先記得玩(xxx)
有份玩個d先知..同fD子
好high牙!叫細蚊黎...又唔俾"]唉
有d野令到淑引.......................................我走個陣..好彩佢冇野
玩到就黎7點先返屋企...
雖然我牙ma係度..但佢冇鬧我//仲叫我食野
真係好lo!ka**)
|