今日仲諗著出一陣姐..
但因為細蚊..so陪我同牙儀佢
哇..本身牙angel得嫁ma//之後都唔俾出
佢個〔晃〕又唔出得..跟著就問牙yuki啦
又唔俾出..個個都唔俾嫁
後尾就去左厚德搵牙儀表姐..佢表姐要56點先可以去禁錢
我地就諗著唔等啦..不過之後問左極多人
個個都唔得..之後又搵返牙儀表姐啦
個陣牙細蚊個樣.......................................................(真係令我地做fd既擔心)
本身都諗著陪佢等啦..不過last我都走左
6點9先返到屋企..其實係因為要去買朱古力啦
我牙fa5分鐘後都返左..好彩姐!
之後都知細蚊冇事..仲冇俾人鬧
真係驚佢牙ma會點對佢..
好彩佢冇事..食埋粒chocolate/舒服哂>V<"
|