今日係學校度好好玩牙....
但係xx到見到d唔想See到既野"
有d咩啦]]/之後午膳個陣..去視藝室做野啦..
嘩!*見到我個班既人--仲有牙邊個都係度/Ka
係個陣..有d野令到淑引唔開心啦))
上數學個陣..有樣野好搞笑牙>v<
放左就去bbq lu...食左好多野tim++__
不過好似係度燒緊炭咁..是但啦
跟著完左之後..去左牙儀到玩咩咩""""
雖然尼排都係輸..但都係好想玩((Ka
家下愈來愈開心啦日日...不過有樣野就唔開心啦
係牙儀日記板到See到樣野....只係細蚊............
有d灰tim....唉**不過是但啦/Yeah!>w<
|