今日好悶牙..牙儀又未過黎/
同牙淑引周圍行下啦]係麥多勞個陣撞到吳詠彤..馮紹郎同埋劉易達啦
我地真係計唔到牙32會同16..26一齊出街tim
真喺難以置信囉*(後尾去新都城啦
又撞到陳家燕同埋佢個fd一齊
之後見到好似戴維怡啦..唔知係唔係佢啦
走個陣..又見到文其欣喎
跟著陪淑引去左東港城啦
返去寶琳個陣..牙儀見到我地..就行走過黎搵我地
哇!*今日見到好多人..有d仲係小學d同學
我..牙儀..淑引就去左慧安園)-*
我同牙儀就要剪頭髮啦
淑引就等我地啦
走個陣..見到個唔識既boy黎...................
唉*真煩囉..雖然唔係問我咩..
行行下..係寶翠到見到包公啦同埋我地學校d boy
牙邊個係度呀..哈*)幾開心牙
為左d小事同牙儀鬧左交
不過之後都冇野啦...*
今日經歷左好多野...好開心牙//雖然細蚊唔係度
希望日日都係咁啦*Yeah!
|