金天要去信義會----傾返所有既野啦]!|
去度...)原來3點3先得閒"/不過都冇所謂啦
我地都系2點9先到咋ma#..)系商場行左陣`
豆2想食野..但夠鐘返去]]
又系去個間房啦..+正正丫
個個又系/灘'哂系張sofa度
大家最想知就系關於Camp D野啦>W<
愈講愈興奮..巧想快d去牙*我正在期待那1天的來臨=V='
之後Cutie吾忍心見到豆豆咁..就拎左d薯片俾佢食
我又食埋1份.....ka)"真的巧人啦Cutie
又BuY左野飲..都食到ok飽啦||
要同cutie交代返個樣野........希望吾好懷疑我地啦!!
星4同星日要返..天日去蚊度/]我度..冇望啦=="
返黎Po Lam諗著去牙添屋企]]'
1直都搵吾到佢...幾煩丫…等到6點半先去
系度玩咩咩(知啦..大家)"7點9度先走
then得返我..小儀..angEL仔同晃晃﹒
我同小儀系緊走..等佢地2個1齊....吾好怪我地牙..keke
玩得咁遲...牙fa冇理度"'幸好
玩得癲癲喪喪、︴>V<"Hapi hapi
|