今日本來起左身1陣.."諗著刷埋牙先打比你地(SuEt﹐牙Key同豆豆)\
但點知想刷個陣)___!你地就打左比我na*
今次有埋angEL仔黎唷`keke
我地去度...好晏牙!|仲要遲左陣先開始得…
Cutie吾Like牙+「各位、下次真系要早d啦\我都會丫
搞埋D野#..!就開始得啦﹒
但中間發生d野........唉)!吾想再提啦and乜啦
巧thz你地尼班fD仔/〉笠死梨地唷唷﹂吾會再令你地擔心我地嫁na
Then就過寶琳啦.|坐左陣[]"就諗到去牙添屋企啦“
系度開枱and ThEn玩啤牌〞跟著好累.....個個都'灘/左系張sofa度
吾想走....)後尾都俾人迫走左||之後就................................................/啦
就返歸啦*'`系咁na....’
|