今日要去拎書#..)好彩angEL仔打黎吵醒左我""
原來SuEt都系被angEL仔吵醒嫁`旦系angEL仔都系被晃晃吵醒嫁/..
仲以為佢咁早起TIM]]-O-"
搞掂))我同ANGEL仔去MTR搵SuEt---咁就1齊返去啦
唉!!d書真系重啦﹒angel仔都有幫我and雪仔拎既]]thz你呀>w<
咁等埋angel仔搵歐SiR\*就走啦
鬼死咁重||THEN各自返屋企‥好彩返到home〉有得玩電腦..kaka
打俾SuEt**問佢日記個d點整啦【哈哈
終於整到啦....好thx你呀雪仔!|-真系我個Best good fD呀>V<
巧笠你唷`幫左我個大忙))2個1齊整+。所有野搞掂哂啦可以話
2個1齊成功*]KEke〝Very之開針開針..雪仔真系巧巧人!
有咩事既話..1定幫硬梨…/你幫我..so幫返你1個忙啦\“
好..繼續整野"過埋尼個下午)--返黎再打]!﹏
|