金日諗住去豆豆屋企嫁!!..旦佢牙高都吾知幾時走?"
咁就去住牙儀屋企先La﹗*KekE>3<]
但之後好後悔丫..去個陣--我同牙KeY系咁被D風吹個頭+。搞得個身又濕喎><"
真系冒住生命危險囉))就算有傘都冇用啦…BuY完野食就上去啦]]"
牙儀系度拾野啦,,,見到我寫俾佢d信【../又睇左幾封啦*睇返d字﹒同宜家好大分別呀-u-"
咁我同牙keY就系度玩啤牌....2個鬥啦#..)次次都係我WIN左`你要加把勁啦*+’
後尾牙儀都玩..3個玩〉)豆豆黎左﹃4個玩啦....開頭次次都喺我輸-0-"
巧彩之後都有Win〝精神返玩啦...跟著我同牙儀2個鬥..豆豆同牙Key兩個鬥/..
我同牙儀玩完2鋪..佢地先玩完1鋪︴..\我同牙儀系緊笑.........>W<
牙儀呀ma就黎返•我地就走左啦**
哈哈>V<"]今次就真系特登吾拎傘....玩雨啦就\ka,,
對鞋著到我隻腳損左呀..痛痛痛x10000000>____<
同豆豆換左對鞋..著左1陣")又要交返換啦‵好痛牙...........................................
之後d野‥吾多講啦!'就是這樣la、/
|