繼續打啦!|)冇整日記*..食完野"就去左suet舅母屋企`
留左系個度都有2個鐘到啦+。我記得4點就落左去]]
等埋牙keY就搭車去晃晃屋企啦---諗著去度就玩電腦嫁Ma
點知部cpt上吾到網/..但又1時時得[]+真系激死我啦
之後就玩啤牌..熄到cpt啦﹗系牙KeY部Tel度聽歌
後尾晃晃睇閉路見佢牙公返黎#..)我地即刻走
行左去後樓梯...等多陣﹒先出返黎〕搭lift返Po Lam
then蚊x2同suet返寶智*)得返我..angel仔..牙key同晃晃
去新刀..佢地系m記食野||牙晃晃個個動作勁搞笑
我同牙Key系緊笑....kaka>V<
我地2個系緊幫佢地2個好返/]玩多陣、系時候就返歸啦
我行中..angel仔行右+。晃晃同佢1齊!!希望冇事啦
其實1定會既#...\咪再系咁啦!
|