其實..........
有時太清醒都唔係咁好
知得愈多
可能最終都係苦了自己
有時渾渾噩噩未尚唔係一件好事
有時偽裝自己是必須的
保護自己亦是必須的
適者生存
迎合需要
但小心失去自我
夜晚真係會特別多野諗
其實我都唔明自己打咩.....
諗到咩就打咩