2010 年 7 月 4 日 星期日
2010-07-04


好想放大假
好想去玩
好想做好多好多野
已經放棄一樣...兩樣比而家依份更好既工啦
為現實低頭
自私....我做唔到
唉.....
快d快d請多d人
快d快d教多d新野比新人
咁就唔使煩咁多
可以一走了之
我只係part time 唔係full time
點解暑假d人咁中2泥食.......
夠熱氣架啦
真係超唔中2 lo
張快樂建築係人地痛苦上
打完冇野架啦...
哈=]
| |
發表時間:2010-07-04 03:25 AM
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 261 | »
|