2010 年 7 月 4 日  星期日   晴天 
2010-07-04

  

好想放大假

好想去玩

好想做好多好多野

已經放棄一樣...兩樣比而家依份更好既工啦

為現實低頭

自私....我做唔到

唉.....

快d快d請多d人

快d快d教多d新野比新人

咁就唔使煩咁多

可以一走了之

我只係part  time     唔係full  time

點解暑假d人咁中2泥食.......

夠熱氣架啦

真係超唔中2 lo

張快樂建築係人地痛苦上

 

打完冇野架啦...

哈=]

發表時間:2010-07-04 03:25 AM