今日原來要返學,我唔記得左-,-真係慘~好彩有個fd幫我囉哂D note,咁我琴晚又開夜.-今晚又要開夜,真係難捱。 開完一晚夜就病左啦~~發燒,感覺上就黎死。我都唔知仲可以撐幾耐,我都唔知點啦~最擔心都係阿爸個病/.\今日約左個女仔出黎見面@@都幾好阿-0-