6月21日
今日下午1點起左身,好似平時咁,無所事事~如果將來退左休都係咁就唔得了,退左休沒咩節目,人生仲有咩意義....咁等到5點,杏姨打電話黎話請左假~同我一齊去探阿媽,我個心都定左落黎。咁去到醫院時,見到阿媽自己囉得起飯碗食飯,不知不覺間...心中喜悅真係沒法形容,咁就坐下來傾訴,得知隔離病床的老婆婆都幾好人-0-還講解左一點道理,令到我想通了少少,但仲係有一連串既憂慮....
傾到7點半,我同杏姨都搭車走,咁我番到屋企就諗左一陣,究竟係我沒野做還是.....我不願返工?我個心仲心大心細唔知想點......經過2個半月既休息是對我有幫助還是.....我在逃避?呢d問題我沒勇氣再尋找答案.....可能我是找藉口逃避現實.....為何........我是沒法選擇好的生活,但我會努力創造.......
現在我的方向仲係迷茫....
|