全日都同個個咁既.100%果汁婷1齊.佢見成左份工.yeah! 爆青.jo2 都早退.哈'我同奀妹婷笑遊荃灣.遊完竟仆番TC.搵佢地.hea左陣就上左爆青屋企玩超吾開心. 出左去.士多泥左.唉.吾講.冇乜心情.
>3<' 小心身體ah !!
何是我會不知不覺愈來愈想你