瘋文 的 瘋人瘋事
啊啊....
入黎啦....
大平賣啊....
記得比CM啊...
CraZYCloWN
暱稱: FaMa tI :x
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-09-20
2010-09-17
2010-08-29
2010-08-09
2010-06-28
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 39
今日人氣: 6
累積人氣: 301
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 20 日  星期一   晴天


2010-09-20 分類: 未分類

唔好意思啊,上一篇打打下

部機就突然間Han左

所以就斷左

不過我都概括下啦

當時全部人走左之後

Betsy就過左黎同我傾計

講左唔夠兩句

我就喊左出來

好唔容易收乾淚水

同betsy走左之後唔夠五分鐘

Apple同Sampson又翻左黎

D眼淚又想飆出黎

忍得好辛苦

根住又喊左出黎

對唔住啊各位

我真係唔係有心要喊架

我真係好對唔住

要你地擔心我

不過我真係一地都唔想我地班咁快變左盤散沙

Sampson,Shirley

你地係我地班既核心

你地係絕對唔可以放棄既兩個

我希望你地唔好咁易灰心

唔好理會閒言閒語

努力撐落去

Try  your best to give us the best

加油

我會期待見到一舊完整既餅架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


P.,S一個二個看完之後記得留CM啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

謝謝!

我要一舊完整既餅!!!!!!!!!!!!!

 

 






訪客留言 (返回 CraZYCloWN 的日誌)


katherinengnt 於 2010-10-11 09:50 PM 發表:
哈哈哈我都撐sampson
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

:)
Posted at 2010-10-21 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LKK_Carmen 於 2010-09-21 10:37 PM 發表:
比你最後果下嚇親:O
冇事嘛你x)
繼續做你既瘋文喪笑is ok
咪唔記得仲有象鼻屎忽陪你xP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55><''
一人一屎忽
大家唔會急
Posted at 2010-09-23 03:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



natalie97701 於 2010-09-21 09:28 PM 發表:
餅?!
咩餅?!
be hapi=))
`c0mm3n+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

完整的餅=完整的2s
Posted at 2010-09-23 03:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zx710514 於 2010-09-20 09:34 PM 發表:
佢地係錦架啦1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

?點?
@,@好難明
Posted at 2010-09-20 09:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]