好耐冇掂過個qooza啦... 今日都係冇咩野咁... 同平時一樣咁過, 噚日陪秦婉翠番鐘聲接婷婷, 番到去諗起好多小學時嘅野... 同成班6A玩到顛,因為EXAM而緊張(而家點會呀!*V*)... 仲有好多好多......
今日講起踢班足... 諗住成班低能仔去玩...