今朝開始做功課......做左都吾夠一個鐘
點解咁快做哂既- -?
一於少理,,, 心諗:做得快咪好囉∼
跟住就開電腦上下網,,,開左吾係好耐,,,就去左訓
訓醒咪食野,,,食完咪再玩- -
到左夜晚汁書包,,,先發覺...我做漏左一樣功課,,,仲要超麻煩果隻- -
-333333333333333333333-
吾制牙
咪死死氣做囉,,,做左差吾多成粒鐘牙><
12點幾先訓,,,(好似再遲d tim=-=)
下次真係要cheak清楚先得-3333333-
又一個教訓∼