呠"
聽日要返學牙
勁吾想返-3-
想放多次暑假xDD"
唉
面對現實吧喇
今日終極大汁屋牙
呠- -"""
好煩牙好煩牙
吾想升中學tim
好白癡既諗法-W+
唉-3-
其實刀係因為我...懶
先至要咁煩- -
吾要懶><
我吾要懶><
上面果2句廢話黎
只要我一放假就會懶
無得放假又會發DIN
嘻
好麻煩!!!!!!!!!
又成6點起身...
好難- -
8:00前返到學校
我諗懶惰既我要着住裙朝朝跑返學(無車搭番學架T^T,,,一係就行去千色店搭,,,大佬牙,,,行得去千色店刀行到學校喇- -)
我吾要懶惰!!!!!!!
我要擺脫懶惰!!!!!!!
呠"""
希望喇
今晚要早D訓
聽日第1日番中學哇><
驚驚tim- -
xDD"
間學校勁舊- -
好彩佢刀有修葺下個外薔""=]
睇出面就令面d
呵,,,只係出面- -
好喇,,,夠喇
愈打愈多@@
傻了xD"
汁埋少少野就訓lu,,,
吾打喇=]
|