今朝去左青衣游,,,
落水前,,,Simon話同我地報左葵青區接力,,,
我同jess,,,瑞婷,,,jacky妹一組,,,叫女強人,,,(嘔)
不過仲有d係再特別""d架,,,例如:女子姐,,,背蛙蝶自,,,花王,,,青苗狗狗隊,,,哈哈xD"
講完比賽D野就落水喇,
一落場就1個鐘長游,,,好攰
我同JESS明明數到3千幾
帶頭既話游得3千1,,,咁咪3100囉,,,
跟住再游多,,,1千多D,,,跟住就走囉,,,
我發覺我游水好似愈來愈慢>/\<
死喇,,,要再勤力D游喇,,,
今日下午好攰,,,訓左一陣-W+
|