今日去左ocean park玩,,,大概中午12點,,,我地到左ocean park,,,
第一樣玩既係泡泡池,,,- -被人夾攻,,,算!當我大方,,,陪佢地玩,,,XDDD"
牙,,,仲未講有邊個去TIM,,,我,JESS,迪,浩賢,,,無喇,,,!!!陳家陽囉,,,話上個月去左,,,E+又吾去.\_/.小頌又吾得閒/3\
我地玩哂D水既活動之後,,,就搭纜車上山上機動城喇,,,到左喇!!!好HAPPY,,,我之前去連海盜船,飛天鞦韆刀吾敢玩架,,,但我今日,,,玩左勁多野,,,可以算係我最開心既一日牙>\/<
我玩左呢: 飛天鞦韆3次 (ok喇,,,陪迪迪玩牙嘛),,, 彈床1次 (我最高牙-W-) ,,, 越礦飛車1次 (震到爆) ,,, 海盜船1次 (OK喇) ,,, 夏水禮 (刀吾錯) ,,, 威威至激之旅1次 (幾好玩的,,,3D立體) ,,, 搭下纜車喇 (幾舒服架) ,,, 飛英""2次 (吾錯喇) ,,, 滑浪飛船1次 (D水好污遭!!!) ,,, 太空摩天輪1次 (幾正) ,,, 嘿!跳樓機2次 (極力推薦!!!) ,,, 哈!瘋狂過山車6次 (極力推薦!!!) ,,, P.S.幾乎淨係得我同JESS玩,,,佢地刀無點玩,,,少D囉,,,我同JESS好抵喇,,,玩左咁多野-\/-
跟住參觀左水母館同鯊魚館,,,影左相相,,,跟住去食pizza,,,依完各自歸家lu,,,
今日超爽牙!!!!!!!>\/<
我覺得green色字既game一定要玩玩/\/\
今日好happy牙!!!!!!
|