今日要返學牙,,,
發覺我竟然入到睛"英班喎,,,我果班D男仔太活躍+無聊,,,慘!!!以後日日返學刀要對住佢地牙,,,吾明佢地點解成績會好囉,,,/3\,,,
我對住佢地就不禁下左個決定:我要叻過佢地,,,吾知得吾得呢???=W=
唉~我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!! 我要發奮!!!
|