今朝去左游水,,,勁多人,,,因為今日BBQ牙!游完水我地就搭車去小欖喇
到左之後刀11點lu,,,我地就開始bbq,,,我吉"隻雞翼果陣差D吉"穿手牙=3=
燒下燒下,,,無炭喎,,,叔叔咪幫我地落炭囉,,,點知叔叔落得太多炭,,,燒吾起,,,我地千方百計諗住整返着佢喇,,,點知刀係吾得,,,於是我同JESS就去左另一邊燒,,,燒燒下我吾小心倒左D可樂落自己到- -,,,好才SIMON SIR見到幫我拎住咋-\/-
跟住我地去打排球,,,開始果陣好多人打,,,我刀無咩機會打,,,跟住少D人打,,,我地就可以每人打下喇,,,玩牙玩牙,,,玩到5點喇,,,又係時候BYEBYE喇,,,我地汁好野就去搭車返TW喇,,,
夜晚果陣,,,我發覺我曬傷左,,,又紅又痛喎><,,,我茶左果D野",,,跟住刀好D喇,,,好後悔做咩吾茶太陽油牙!!!!!><
|