今朝我地去打籃球,,,無聊的,,,吾講喇,,,
打完籃球之後,,,我地去海下玩,,,簡略D講喇!-w-
我地着好衫就落水玩喇,,,我同希文,,,迪迪同迪迪DAD玩潛水,,,跟住睇山瑚""香港D山瑚好核突架,,,完全吾令!!!
睇左一排,,,我同希文利用浮床踢腳返去,跟住食D野,,,再出去玩,,,竟然走去捉海蔘玩,,,好嘔心的!!!><
條海蔘吐左D白色絲比我,,,超嘔心,,,痴住我!!!
跟住我地去食飯,,,返屋企!寫完!超懶的 =W=