琴晚點幾被sms吵醒左,係一個不知明ge人sd黎的
話i love u...i miss u,之後我問佢係邊個!
佢又好快咁答我---我好愛你...我好掛住你.....(汗)
then,仲要打電話黎........不過我冇聽到!!! 訓到蒙蒙鬆鬆,完全唔想講野
之後我再問佢係邊個,佢就答我: 我係jessie丫!!我想做你老婆仔啊!!!
哇!!! 超級之無奈lo~~完全唔知咩事!!! 係咪玩野啊!!!!
又或者,係d人亂俾number俾人!! 總之超超超冇奈~~(>__<)~~
今日放工去卓越買野!!
一過完馬路,被一個男仔截停左,話做訪問wo~
我已經話唔得閒,而佢就係我前面,唔想退讓俾我走!!
之後,好la!! 幫佢做訪問,問左幾條問題,我好求其咁答左佢
佢個問卷都唔知咩黎ge!!好似好亂咁!!
又話佢都就收工,好快~唔會佐我好耐!!
問完話俾份單張俾我,有問題可以搵佢~~但係我完全唔知佢係做邊方面ge問卷
佢拎單張仲要唔知去邊到拎!! 要我跟佢去 以為會係附近ga啦~~點知好似要行好遠~~而且個邊仲要冇物人
行行下,佢冇轉頭過黎,我就閃走左lu~~ 不過我又好似冇物介心咁,真係跟佢行左去!!! 汗汗汗
邊有人d野要人行咁遠ga~都痴線ga~
都唔知咩事!!!! 兩個都痴線ga~~汗!!!
|