琴日同嘉嘉出去行街!!
原本仲以為出唔到,因為落勁大雨,仲要掛黃雨!!
不過好彩,晏就到就停左la~
差唔多3點,就出去啦!!
又係要等阿嘉,不過都慣ge了~~
但個衰婆到左又唔打俾我lo,仲要自己上左去先,真係興!!!
之後,係咁行,我都買唔到野,反而佢就買得多過我
阿嘉冇食lunch,所以買左雞蛋仔+夾心餅一齊食
then,就過左kowloon bay等kawai佢地,夜晚一齊食飯
一照慣例,又係去左打機,今次同阿嘉一齊玩得比較多
8點幾等埋葉欣就一齊去左大排檔食野
後面個台人好吵丫!! 而且又食煙,勁臭!!!
食完,佢地又係去打機......= 口 ="......唔悶ge咩!!!? 汗
我同阿嘉就冇去啦~~陪阿嘉去到11點,我地就走lu!!!
-------------好耐都冇一齊影la~不過好少野整呢部新機!!=口=
塊面好差,又加入左幾位新成員,好鬼痛!!!
琴晚,聽得好多ge就係i 肥~~死女人死女人死女人!!!
唉~~我都知自己肥ga啦~~(/___\)~~
好la~~要節制下啦!!自己~~
|