溫human....溫死咗!!!唉!!!辛苦咧.....溫呢科!!!
仲有docu,捱埋佢就可以鬆好多!!!
因為之後ge普通話,比較輕鬆!!!哈哈哈!!!
加油啊!!!__\(。>//<。)/__!!!