今日好早就被人叫左起身~~去左睇眼~~---->隻眼成日痛~T﹏T~好慘~
琴晚落大雨,我已經吩咐左媽媽~~如果今日下雨,就唔去~~點知............
個醫生話我隻眼冇物事~~如果係平時痛同出眼水~~可能係因為發炎喔~~可以去普通文診睇~唔使係眼科睇~~唉~~好彩冇事姐~~~不過,monday又要去睇醫生啊~~~唉~~~可能順便會睇埋個喉嚨------>如果仲未好返ge話~~
今日好似好多人賣旗~~一路行就一路見到d人係度兜售~~我都買左~~呵呵~~真係好~~今日做善事黎~~~^^~~~
下午冇野做~~~~上左成日網~~~5:幾就去左覺覺豬~~~呵呵~~訓左2個鐘~~嘻嘻~~

今日有個叫校草ge人add我~~~我都唔知係邊個黎ge~不過諗諗下,又驚佢係豬xx~因為佢成日話自己係校草~~加上又係89 g e~~唉唉~~~
好彩冇加到佢姐~~~真係大吉利是~~
------>如果加左佢ge話~=_=~到時就真係遭殃囉~

|