今日落雨黎啊~~~都唔算好大~~呵呵~~好彩我有bring[遮]姐~~
美術堂又係係度整個盞燈~~本黎我地個組都仲未開始整ga~~>因為個草圖仲未畫曬~=_+~不過最終都係冇畫個隻~~~呵呵~~都廢事啦~浪費我的時間~~~~----->因為要我畫~~
之後~我地就開始塗報紙~都幾好玩GA~~~呵呵~~~
放左學之後~同阿欣.阿嘉行左一陣~~~就走左~~~
搭車個陣時~我後面坐左成班女子~[都唔知邊間學校~!?]由一上車就不斷係咁係度講野~~唉唉~~真係一D清靜都冇~~之後她地打電話俾她其他一個Fd GE男朋友--->係男性朋友~~~其他 Ge FD 就係咁係度玩人~~而她個個fd就係咁叫她地咪玩人~唉唉~都唔明~~唔想人地玩她個男友~就咪將人地個電話亂俾人啦~~~唉~~真係~~~不過都唔關我事~~
|