個溫習營完左。
經過左一日既『休息』,我終於有時間打la。
係溫習營第一日,因為打風既關系,蝕左一日= =.....唔單止咁,返屋企果陣,仲要淋到隻狗咁= =
第二日,又老早去集合,還好,成功去到=],去到,搞惦野,就開始勁溫書......溫溫溫....
之後,夜晚有甜品食,又玩啤,玩到12點,先訓.....
唉,因為我白痴既關系,搞到自己係到亂諗嚇自己,訓唔到= =(之後都係咁囉~~~咩料???)
到左第二日,又要老早起身溫書,還好,有休息,就去左fd房打機(超好玩=])同時,我係依日,枕左一對好好枕既腳,枕上去,堅係舒服,同埋好有安全感,多謝某某哦^^
之後,又係溫書,夜晚諗住早少少返房,開燈訓,但係.....都係,訓唔到囉= =
到左星期四,又係朝早溫書,然後去玩,枕下好好枕既腳,之後又係溫書~~~~~~~
到左夜晚,同校長,副校佢地食飯,飯後,行返去,返到去,就玩通燒~~~~~正~~~~~~
係當晚,我被嚇了n次= =第一次比人係櫃撲出黎嚇= =
之後,又睇左一個恐怖到爆既mv(第一次睇mv嚇到爆水喉= =),係之後既時間,我係沒一個人去過廁所= =
之後又玩左狼人,話事啤等遊戲,玩到朝早,出奇地,我可以唔洗訓,去溫書=]
溫到差唔多,就汁野,我竟然唔見左張證囉(50蚊就係因為咁,飛走左T.T)
離開後,就同一位朋友仔搭車去食野,吹下水,之後係利安行返去(對唔住,路痴病發左,係利安行行下蕩失路= =)
之後,就返左屋企,玩到夜晚,我先訓~~~
報告完畢,多謝~~~~~
|