今日家姐生日a_a
祝佢生日大快樂,.最緊要會考成功
放學去左買蛋糕,.點知比個死老坑撞一撞.
幾驚撞散個蛋糕-,-紅燈就過快d啦屌你.,
聽日終於可以訓晏d-,-唔洗咁早死起身.,
又要開始溫書~_~
數學同英文都唔知點死-,-有冇人幫我補下呀-3-?
靜班'豬朋狗友'靠唔住啦-,-上次幫我補.
出到黎咪又係玩玩玩,飲飲飲-,-
結果~_~ 囧