忘記過去`
DELMAN
暱稱: DEL*
國家: 香港
地區: 深水步區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-10-13
2009-04-17
2009-04-14
2009-04-09
2009-04-08
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 48
今日人氣: 0
累積人氣: 421
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


2009-04-08 分類: 未分類

今日條撚樣無啦啦調我位.

話我上堂訓教,英文考得唔好.咁又點?呢d算理由咩?

我屌你老母呀-3-!我真係唔覺調左位成績會變好同唔訓教囉.,

ok!係我on9,入左呢班有你呢個班主任.,

(好想返去3c班/.\ [miss余我知錯了-3-])

______________

今日音樂學會-,-係到hea,

學校音樂室d結他d線全部都係爛.今日用都冇得用囉屌-3-

跟住d傻仔又亂咁調音.仲要調到走哂音.

都係自己個結他好用xd

唉-3-比條撚樣搞到心情差撚哂.

放假都放得唔安樂-3-

個個人都返大陸拜山-,-凸

今個假期得返自己1條友.飲酒打機吹水冇人陪/.\

唯有訓教過日晨a_a

 

 

 






訪客留言 (返回 DELMAN 的日誌)


KA嘉嘉` 於 2009-04-09 09:14 PM 發表:
yO*!下次仲去唔去*0*?
今日玩得勁開心yOyO*!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔敢去/.\你梗係開心啦.,
我要比人點既-3-
Posted at 2009-04-09 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]