今朝10點起左身.,
落M記食早餐a_a 之後搵ka,.靜佢地.吹左陣水,.
因本人勁大方既關係-,-晨咁早送出3罐啤酒比各人.,haha
呢兩日心情好左好多了xd 多得班'豬朋狗友'.,(講笑姐,.老死嘛xd)
之後返上樓溫書-3-
經濟果d乜野需求,供給彈性睇極都唔明-,-好煩
乜都溫唔到入腦呀,.-_-凸
_________________________
琴日個生日蛋糕-,-
本人隻美手a_a
同場加影夜景一張a_a影得好樣衰