今日考經公+英文listening
經公:
由書出ga都識
但時事題就一敗塗地..
英文listening:
d人都唔係考試ga
全部都系度傾計
蛤miss人慈[d人比miss鬧都仲要傾]
嘈到差d聽唔到listening
唉..麻煩..
之後考完等時間收卷果時
呀萍同之前扯我頭髮果條女嘈
之後嘰哩咕咾咁嘈左勁耐
講講下話要打呀萍
仲話要呀萍比佢打完唔比報警
哇,大佬,明恐嚇啦
miss竟然聽唔到..
之後差唔多夠鐘果時
我同miss講
叫miss同定黎sir講先
佢有冇講就唔知喇
之後放學時間
miss廖留低左我地一陣
同我地講返之前堂上小測ga野
呵呵呵,我56/60分
勁開心^^呢樣仲唔止
miss系我份小測上面寫左d評語令我好開心^^



上面寫住(驚你地睇唔清楚):
很高興你如此認真的溫習經公科,
今天小測看到你很用心的作答,
完成後一臉有信心及成功的樣子,
實在令我很感安慰!
希望你在學年考試仍抱有這顆心及這種態度,
努力吧!miss lew支持你!
之後過中心
悶左好耐...
終於係時候喇
過富亨打羽毛波
好好玩,不過整親隻手...
打完波之後去左'好好甜品'食甜品><
超好味>w<
之後呀mo sir同kimmy送我返屋企
勁開心...^^
|