今日第一日開始考試
都算識ga(好彩有溫書)
不過冇咩信心
之後放學啦
條死肥仔撩交打:
P.S.:#='林',@='小',%='西'(粗口)
我fd同個肥仔唔知玩咩
玩玩下我fd坐左去d花蒲度
我:濕個wo
個肥仔唔知聽度d咩之後就開始嘈喇
肥仔:乜#野呀,出黎隻秋丫
我冇出聲
肥仔:做咩呀,淆低呀?
我:你連比我打ga資格都冇呀
肥仔:你含#啦
我:你係咪除褲先?
肥仔:我除左你係咪含先?
我:咁你係咪除丫?
肥仔:我除左你唔含咁點呀?
我:咁你係咪除先得架?
肥仔:你連含我條#ga資格都冇呀
我:咁你又叫我含
肥仔:你收爹啦,夠薑隻秋丫
我:都話你連比我打ga資格都冇咯
肥仔:@你老尾呀,你老母臭%
我:你又知我老母果個臭,就算係你老母果個唔臭呀?
肥仔:唔臭wo
我:你聞過呀?
肥仔:係呀,好香wo
我心諗你亂淪都唔洗咁大聲架
之後返屋企換衫
之後再過中心
今日有敬拜小組
玩到10點半多d先返到屋企
|