| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 22 日 星期三  |
XXD  |
分類: 未分類 |
轉左歌!離家出走,,,,衛蘭-33-
|
|
|
HIHI~又留多一個先~因為太悶啦~HAHA
記得去番我度留言呀...我想要一公升眼淚首歌..
THXTHXTHXTHXTHXTHXTXHXTXH!!88
|
網主回覆
嗨..thz哂!
一定-33-搵到比你唔岩!
bye! Posted at 2006-11-25 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HIHI∼今日你好早起左身喎∼HA
THXTHX你SEND左D靚歌俾我~呵
今日打日記一定有你份..記得睇吧~88
|
網主回覆
嗨-3-
係!鑽鑽鑽..;;訓唔鬼到啦!
唔洗,,唔洗!呠..
係咪先!xd...55!.. Posted at 2006-11-25 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`陳小玲..=] 於 2006-11-22 08:00 PM 發表:
衰婆''
比個臭CM比你''
整臭你個日記 `
呵''**
|
網主回覆
黑E玲::
點整都唔臭啵! Posted at 2006-11-23 04:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|