DIN LAM'=}>3333<歡迎哇X =),,,,,,, 我要CM嫁!*
琴日睇勁歌金曲!B哥哥幾令仔啵..仲有古巨基丫xd. 等到12點幾睇悟空!做到唱歌果度訓左.討厭喇.\ /.' 今朝,,,7:45落樓!樓下見到我小學同學@@!塋.. 係度望住我條裙-3-'我D乖學生唔會整短嫁喇!=] 小息入次所玩水..個頭比人搞到亂..HA!放學又要去黃姑既活動.. 入左次所玩水!濕曬=) 林走..佢地係度影相..! 捉埋我影=[..仲有唔好再講咩嫂乜嫂..又其是臭LING!