DIN LAM'=}>3333<歡迎哇X =),,,,,,, 我要CM嫁!*
今日,,,,返到去冇人既-3-行左出去見到黑Eki 黑E雯XD 作文...唔係咁好!黑E玲攞鬼左我條橡跟]]]]]]]!!!!想死口牙!?? 又唔俾人訓啵!..癡線嫁*_______*'你唔{支力}!我都攰啦] 我個人可能太過怕醜 無咩野真心朋友 但係同你識左之後 係我最快樂時候 lam住校徽四圍走 唔夠膽拖你隻手 時光如果倒流 我一定開口!!!}}}}}