DIN LAM'=}>3333<歡迎哇X =),,,,,,, 我要CM嫁!*
1*12 7.45落樓!...超大風* _____ *頭都亂曬` ` 返到去個個返曬. . . . . . .凍耶 -V-又要出去企`聽廢話}哈`` 好彩唔係{鄒}監堂姐 =)呵. . . . . . . 係就死囉 ' 中史ok掛!??? 小息係次以....出面好凍xd } 溫習做社會功作子!..好乖咁!ka 同盈玩``玩`...{笑}同黑E雯整筆=}唔識搞呀!' 放學) 返到去睇心花放xd ' 食野!開機玩巨商. . . . . . 打比黑E雯傾. . 未停過. . .7點幾先CUT線!;;食飯!.}}}}}