個人文件夾

暱稱: °中意!?ˇ° 零``°
性別: 女
國家: 香港

給我的話
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我 的 連 結

`●不愛我就不要惹我.,.!*

2006 年 9 月 25 日  星期一

今日咩日子- -"!?好似乜都好開心咁,.

但係......我愛佢時,.佢唔愛我,.我唔愛佢時,.佢又偏偏黎惹我,.點解!?

_______________________________________

今日上英文堂聽左隻歌=__= 四葉草果隻,.~歌詞勁正-0-

跟住都冇乜野,.小息果時,.~

同君行過,.我又係光面前行過,.岩岩同君又傾緊計,.傾到最後果字[炸]果時~

佢"k"我喎= =好釆冇P到,.之後我啤住佢,邊啤邊講個字-/\-

佢都望住我,.之後陪君落去打電話=]]

上數學堂,.果老師罵人喎= ="

上完,.上中文堂又罵,.今日D老師好似食左火藥咁=__=

之後又小息..."跟住上pe堂-]]

同左怡一組=0="好攪笑,.係度學體操,.好難.....~

之後上番去課室食飯..."今日誠日都勁肚痛= =

杰「做咩唔拎甜品= =?」我「腸胃唔多掂」佢「食"舌"和堂喇!」

勁攪笑,.係度賣廣告XD跟住小息...

同君又落去,.牙sir話我默書好似100分-w-我「下,.!?唔係掛= ="」

睇左之後,.真係100分,.開心到嘔電,.上次64分,.今次............

跟住上番去,.一入到課室...

源「喂,.有冇塗改x?!」我「你同我講野牙??」

佢「係牙- -有冇?」跟住我搵左搵「冇喎」佢「妖=-=」我就問左我旁邊條友借= =

跟住源佢塗左2塗「冇既!?-0-」之後我行左出去....又行番入黎- -"

源「教我做功課= =」我「唔識做」佢「快喇!!」之後番番埋位,.怡坐左我果位做功

課...~我就坐左杰果位= =源「教我做喇!」佢行埋黎果時,.我走出位= =佢「又走- -咪走

喇= =」跟住我停左係度,.佢「教我做喇」我「唔識牙= ="」之後又去番杰果位度~

我係度抄功課,.源「快喇!」杰就坐係佢自己果位前面個位= ="跟住源「教我做喇!」

我冇出聲,.~源指住我就話「做我做功課!」我就指住杰「教佢做功課!」

杰又指住源「教佢做功課!」跟住源同我講「叫你牙~」我就同杰講「叫你牙!!」杰同源「叫你牙!」

跟住就笑囉XD,.君黎到,.源叫君教-w-"君話唔識,.~~

仲有呢個小息,.我問起邊個係鯊魚,.梁楚穎啤住我- -"我唔知係佢嫁...~

因為星期六,.源同光同到我,.君,.怡就係度話鯊魚-w-我真係唔知係佢.......~

之後穎無喇喇話「洪Xx溝林x玲!」跟住我望住佢...佢又啤住我.......what!?

之後上通識都冇乜野.,~

落左堂,.又要上咩英文,.大部份人都調哂位- -"之後落左去禮堂睇電影= =

未開始睇果時,.我,.怡,.君後面D男仔勁煩~~

(( 我後面男班長-怡後面林墇勇-君後面唔知乜水 ))

跟住男班長係咁整我張椅= ="林墇勇又係咁整我同怡~~怡「好煩牙,,!」

跟住源就整我= =我望向後面~~佢「唔係我整嫁,.係我旁邊再旁邊再旁邊果個整,.~~即係我」

之後源就叫勇問怡icq,.佢嘉姐icq幾多- -"怡同我講「好煩牙= ="」

跟住源又叫勇問我電話幾多,.我果時同怡傾緊計,.都聽到源佢地講咩= ="

勇就拍一拍我-w-「你電話幾多喎,.!」我「999牙,.打去丫笨~!」

源「妖- -"...............」

跟住就睇電影,.睇一陣,.張椅又俾人整一下,...煩死人...~跟住睇睇下~

又有人拍我- -我唔理佢......."勇就誠日係度講立仁,.立仁,.= ="

超煩,.君就罵佢囉...XD

跟住都冇乜野Lu..........~

上到去課室,.劉無喇喇話「黃靜怡鐘意洪振源牙= =」

___________________________________

唉..,.唔love佢,.唔love佢=__='"

放棄左好耐,.~!!唔會再鐘意番...~~

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 71 | »