今日咩日子- -"!?好似乜都好開心咁,.
但係......我愛佢時,.佢唔愛我,.我唔愛佢時,.佢又偏偏黎惹我,.點解!?
_______________________________________
今日上英文堂聽左隻歌=__= 四葉草果隻,.~歌詞勁正-0-
跟住都冇乜野,.小息果時,.~
同君行過,.我又係光面前行過,.岩岩同君又傾緊計,.傾到最後果字[炸]果時~
光佢"k"我喎= =好釆冇P到,.之後我啤住佢,邊啤邊講個炸字-/\-
佢都望住我,.之後陪君落去打電話=]]
上數學堂,.果老師罵人喎= ="
上完,.上中文堂又罵,.今日D老師好似食左火藥咁=__=
之後又小息..."跟住上pe堂-]]
同左怡一組=0="好攪笑,.係度學體操,.好難.....~
之後上番去課室食飯..."今日誠日都勁肚痛= =
杰「做咩唔拎甜品= =?」我「腸胃唔多掂」佢「食"舌"和堂喇!」
勁攪笑,.係度賣廣告XD跟住小息...
同君又落去,.牙sir話我默書好似100分-w-我「下,.!?唔係掛= ="」
睇左之後,.真係100分,.開心到嘔電,.上次64分,.今次............
跟住上番去,.一入到課室...
源「喂,.有冇塗改x?!」我「你同我講野牙??」
佢「係牙- -有冇?」跟住我搵左搵「冇喎」佢「妖=-=」我就問左我旁邊條友借= =
跟住源佢塗左2塗「冇既!?-0-」之後我行左出去....又行番入黎- -"
源「教我做功課= =」我「唔識做」佢「快喇!!」之後番番埋位,.怡坐左我果位做功
課...~我就坐左杰果位= =源「教我做喇!」佢行埋黎果時,.我走出位= =佢「又走- -咪走
喇= =」跟住我停左係度,.佢「教我做喇」我「唔識牙= ="」之後又去番杰果位度~
我係度抄功課,.源「快喇!」杰就坐係佢自己果位前面個位= ="跟住源「教我做喇!」
我冇出聲,.~源指住我就話「做我做功課!」我就指住杰「教佢做功課!」
杰又指住源「教佢做功課!」跟住源同我講「叫你牙~」我就同杰講「叫你牙!!」杰同源「叫你牙!」
跟住就笑囉XD,.君黎到,.源叫君教-w-"君話唔識,.~~
仲有呢個小息,.我問起邊個係鯊魚,.梁楚穎啤住我- -"我唔知係佢嫁...~
因為星期六,.源同光同到我,.君,.怡就係度話鯊魚-w-我真係唔知係佢.......~
之後穎無喇喇話「洪Xx溝林x玲!」跟住我望住佢...佢又啤住我.......what!?
之後上通識都冇乜野.,~
落左堂,.又要上咩英文,.大部份人都調哂位- -"之後落左去禮堂睇電影= =
未開始睇果時,.我,.怡,.君後面D男仔勁煩~~
(( 我後面男班長-怡後面林墇勇-君後面唔知乜水 ))
跟住男班長係咁整我張椅= ="林墇勇又係咁整我同怡~~怡「好煩牙,,!」
跟住源就整我= =我望向後面~~佢「唔係我整嫁,.係我旁邊再旁邊再旁邊果個整,.~~即係我」
之後源就叫勇問怡icq,.佢嘉姐icq幾多- -"怡同我講「好煩牙= ="」
跟住源又叫勇問我電話幾多,.我果時同怡傾緊計,.都聽到源佢地講咩= ="
勇就拍一拍我-w-「你電話幾多喎,.!」我「999牙,.打去丫笨~!」
源「妖- -"...............」
跟住就睇電影,.睇一陣,.張椅又俾人整一下,...煩死人...~跟住睇睇下~
又有人拍我- -我唔理佢......."勇就誠日係度講立仁,.立仁,.= ="
超煩,.君就罵佢囉...XD
跟住都冇乜野Lu..........~
上到去課室,.劉無喇喇話「黃靜怡鐘意洪振源牙= =」
___________________________________
唉..,.唔love佢,.唔love佢=__='"
放棄左好耐,.~!!唔會再鐘意番...~~
|