個人文件夾

暱稱: °中意!?ˇ° 零``°
性別: 女
國家: 香港

給我的話
最近三個月尚無任何留言
MORE...

我 的 連 結

`♥ 開心定唔開心.,.!*

2006 年 9 月 22 日  星期五

有3日冇打日記了,.有冇掛住喔XD!?不說笑了....總結番呢3日發生既野先"

前 日 _____ 20 號

琴日(19號)放學整壁報果時.,同幾個女仔傾計...~

傾源果D野囉,.因為我想澄清番...我唔鐘意源喇!

但係唔知邊個話我鐘意佢囉.,攪到全班都知Q哂- -"

放學整完壁報之後寫左張紙諗住俾佢,.點知落到去已經走左..~

番到屋企諗左勁耐,.俾唔俾好呢!?

俾左又驚仲魚,.唔俾又要食死cat"唉

今日(20號)我決定左唔俾....果時心情真係15,.16嫁- -

都唔知俾唔俾好...唉...跟住上視藝堂又罰企~

班長都罰企-w-到左科學堂...做實驗...~

估唔到源會坐番係我旁邊囉,.勁無奈,.跟住鼓起左勇氣,.

將本書放係張枱上面,.唔望佢咪得囉.,!到左做實驗果時~

冇乜點"監"介,.跟住佢係咁點我做野[忽],.佢係度話我喎- -

果時我拎住支X管,.岩岩洗完,.入面仲有D水...~

跟住佢話我,.我咪指住佢,.[支]左落佢個身度囉XD,.跟住濕左大部份~

榮話「喂,.話俾老師知喇,.罰佢丫ma!」講左勁多次= =

源冇理佢,.過左一陣,.佢又拎住支X管對住我-0-"冇[支]出黎咁解者~

蜂[簡寫]佢又係咁叫我做野,.楚[簡寫]又勁唔耐煩咁坐係度,.~

跟住做途中,.勁多攪笑場面~到左最後整果時..我洗完野,.諗住排番齊D位~~

跟住一拎起一支放好左既野,.列開左喎-0-唔係我整嫁........><

源拎左出去話俾老師知囉.........~跟住都冇乜野囉~~

_________________________________________

琴 日 _____ 21 號

通堂上左去7樓- -行到我死下死下咁~~

見到君同左第2個女仔坐,.勁無奈囉~

跟住同左紅[簡寫]坐,.我突然聽到「望乜野牙你!」

跟住劉「望你咩~!!」係婷同劉講- -'

之後同怡去左間房度[dance用既],.仲有其他人~

怡有個X密嫁,.唔話你知,.嘿~走果時,.兒問我「光係咪溝你牙!?」

我「唔係牙」佢「喔」

第一個小息,.俾張家琪叫,.我本來想出去,.點知打鐘,.佢就番番班~

第2個小息,.我落完堂,.見到恩,.叫佢陪我,.行番班果時,.

已經見到張家琪同誠班人係我班門口,.琪「佢牙!?」 A「恩」

行到去門口,.我同恩企左係度,.琪"Q"住手「你做咩串我牙!?」

我「我冇串你喎,.幾時有牙!!?」 佢「你自己知喇,.!!」

我「真係冇喎,.!!」 佢走開又行番番黎,.「你做咩邊行邊啤我牙?/」

我「下,.啤你!?」佢「總之你就唔好再邊行邊啤我!!」講完就走左人-=-

幾on下喎都,.望佢都係覺得佢令女炸~!!點知令女都冇用,.d語氣咁差0,0

校花我一定唔係簡佢囉,.!簡怡,.呵~~!一定拉票~~!

到左食完飯果時,.見到光,.其實已經知道係佢散播搖言話我鐘意源~

係走廊見到佢拎住本書企左係度,.我就拉住君一齊行[2條友拎住隻叉]

行到佢面前~佢拎起本書係我個頭上面甩過,.我梗係整低小小個身喇- -

之後摸住個頭..望番佢,.佢係度笑喎= =笑乜Q!?跟住見恩係廁所度行左出黎~

佢「你仲去,.佢(琪)係入面牙」我「下,.咁點牙,.我唔想入去喎」

君「一係我幫你洗喇,.」跟住光行左埋黎,.「我幫你洗喇!」(笑住果隻- -')

君「好牙,.去女廁喎!!」我「算喇,.行喇」跟住去到門口,.佢地出左黎-0-

中文堂果時,.杰係咁叫我俾隻手佢睇,.我話唔得,.因為我介左手~

點解!?俾人屈我鐘意囉,.~佢「下,.咁我咪要介!?」因為佢又俾Fd屈我鐘意佢~

佢鐘意我...~跟住係咁叫我俾佢睇~~我唔俾~~

放學都冇野Lu~~

_______________________________________

今 日  _____ 22 號

科學堂用本生燈,.叫左劉黎整~

佢整左勁多次= ="跟住老師叫中左我,,.

唉,.點會咁嫁,.跟住班男仔係咁拍手- -"

出到去整,.副眼鏡係咁跌落黎- -"

到左小息果時,.我同勇係度寫黑版~

見到2個男仔係度玩黑版,.我「咪玩黑版喇!!!」

之後佢地2個仲係到玩,.整左勁多塵出黎,.

勇「玩夠未牙!!!」跟住個2個男仔玩多一陣就走左...~

岩岩寫好果時,.源行左出黎,.

擦走左我地寫好左既功課「玩咩黑版牙??」

我勁驚訝咁望住佢,.勇「喂,.功課黎嫁!!」源「下,.係咩」跟住走左~

我就仲企係度同勇係度寫番好D字,.跟住有人推埋黎,.

撞到我,.源就同[全]講「喂,.黎多次」 (([全]推源,.源推勇,.跟住撞我))

我聽到,.之後就走左,.源「e..!」之後我「撞喇,.慢慢撞」哈哈~~

源佢地係度玩,.跟住佢唔知講左D咩,.我一支粉筆掟去佢度~

跟住佢望住我「掟我?!」跟住佢行左去劉個位果度,.

見到把間尺,.執左起黎「掟你丫拿!」,.跟住我走人,.

佢跟住我,.我行左去君個位,.[全]係度笑,.榮「9男女」

源走行左去打佢XD"

小息果時,.琪又係咁檔住係我地班門口- -"

攪到入唔到去...唉...~

跟住放學果時,.去左圖書館,.

未去到之前,.君「源係果度喎」

我「唔係,.佢係2樓」點知入到去,.見到佢- -"

我,.怡,.慧,.君,.一未係度玩- -"

源就俾老師話,.好攪笑下,.

老師走之前,.仲叫書記要佢讀好哂D書先走得~

勁攪笑囉XD

放學本來唔同佢一齊放嫁,.點知攪攪下,.佢行左係我地後面-w-"

放學果時係度傾計勁攪笑,.[源已走]

番到黎,.有條Pk @我扮我老母問我有冇拍拖~

估唔到佢咁笨,.覺得我真係信佢係我老母喎~!!

跟住同佢係度艾交囉,.!!

勁火牙,.低低地,.~~

___________________________________---

係咁多喇,.88

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 71 | »