琴 日 冇 打 日 記 " 今 日 想 打 番 ,. 不 過 唔 記 得 左 --"
_____________________________________
前日夜晚杯跌落地下,.整親隻fool,.流左勁多血><"
琴日又同屋企人艾交,.有少少想介手.,.,.不過最後都係冇...."
今朝早早起身食野,.跟住做埋功課,.整埋套校服就玩電腦~
悶到抽X= =琴日睇左本小說[歌劇魅影],.好睇到><"
跟住今日整左個餅.,.,"係超凡度開左個帖,.一定要積分500先可以睇~
呢度免費XD

整完之後就同傑傾計,."之後同洋傾計,."又係超凡既實物拍賣度搵筆袋- -
睇仲左2個.,"1個唔知幾多錢,.1個20蚊~
跟住洋話玩江湖,.玩左一陣,.佢要去街><
我就睇故仔,.之後等慧上msn
上左同佢係咁傾,.約左一陣5:53分去街- -
冇野喇,.~
_________________--
天日要係學校影相,.對住班男仔,.都唔知點好- -
仲有天日科學堂.......唉.....好驚= =
保佑我天日平安>\/<"
係咁多- -"88
|