~
大家唔好誤會~我地唔係電台o既DJ~我地係....D係Donald duck(俊) 同埋J係Jacqueline(玲) 所以我地加埋就係D&J!
其實上次你cry仲有上次你唔(輸)服的時候~我都好唔開心~我唔知我可以點做~好想拍下你肩膀~但係咁多女仔係度~連行過去你到都冇~Sorry!!只可以問下你有冇事同埋有人叫我走我都冇走~因為我驚你有事!!=.=加上你上次同我講的四個字(有....)~我真係有d唔知係唔係~又有d唔信!
再借埋今日5月20號~同你講聲520~其實我仲係520嫁!!