~
大家唔好誤會~我地唔係電台o既DJ~我地係....D係Donald duck(俊) 同埋J係Jacqueline(玲) 所以我地加埋就係D&J!
今日下奏,同x媽行街街..... 行到7點幾,就去金太(狼)食野.....Yummy.... 食完之後,再行過..... 買左本書...."老鼠記者" >27紳士鼠的野蠻表弟< 唔知好唔好睇呢?