DJH
2009 年 2 月 18 日 星期三 祝爸爸生日快乐!∼
祝爸爸生日快乐!∼身体健康∼平安幸福∼心想事成∼万事胜意∼
2009 年 1 月 27 日 星期二 ~放假期间~
年二十七开始放假,果晚傻猪返屋企~ 我去左拱北买左D野,有她中意吃的鱼仔~ 返来去吉之岛买开心果~之后去左她度坐左一阵~ 好耐无去过啦!之后打的去香洲坐车....................... 年二十八就过去我爸妈度........................................... 我哥年三十晚都过左来!~我们全家一起去看电影~ 系<赤壁.下>全长135分钟~.............. 果晚我地晚上9点20分开始看,当然少不了炮菊啦! 一直睇到差五多0点~到0点后到处都放炮的声音~ 想起以前在家过年的日子........................................ 我哥初一就返去啦!~我同我爸妈初二去左广洲白云山~ 一直走到山顶,<摩星岭>~还去敲钟~~~~~~~~~~ 还坐榄车.......................................... 初三我就返过来珠海啦!~去香洲行左几个钟~ 都去野狸岛,我还帮有需要的人照相!!~~~~~~~~~~ 系海边睇人地玩烟花~~我好想玩呀!我几年没玩啦!!~~ 好想同傻猪一起玩呀!!~~~~~~~~~ 想起以前玩得真开心~~~~~~~~~~ 现在我就要努力,邓江宏你要加油呀!!~~~~~~~~~~