今日係屋企好鬼悶so 就諗下去邊玩la 之後一睇電視見倒三十幾度 就放棄出街la 之後睇電視見倒冰河世紀3 都好似好好笑la! 咁我諗不如去睇la!! 之後上IE買非la 嘩!!爆曬0,0 好在都買倒!<(係中間) 咁去la 又見倒班小學fd wo!(有男有女) 佢地又係睇冰河wo 我仲要座係佢地中間 都幾好笑!! 之後入去la 果個人比左個眼鏡我地 入去好好笑o 你地都去睇下la! 之後咪番屋企la 冇la